Türkçe Off


Son günlerde can sıkıntısından bir iki kitap okuyayım dedim. Kitaplığıma baktım birkaç kitabı okumaya başladım ama kitaplar bir türlü hoşuma gitmedi sonra en üst rafta arka sırada bir kitap gördüm "Türkçe Off" ismi çok ilgimi çekti ve başladım okumaya. Kitabın her sayfasında yeni şeyler öğrendim anlatım bozuklukları yazım yanlışları ve daha bir sürü şey bu kitap bana dilimin kıymetini anlattı günlük hayattaki konuşmalarıma daha çok dikkat etmeme neden oldu. Kitabı yanılmıyorsam üç gün içerisinde fırsat buldukça okudum. Ve çok hoşuma gitti. Kitap bitmişti artık ne yapıcaktım? Bir daha mı okusam acaba? Ama o da olmazdı çünkü kitabı dil ve anlatım öğretmenime vermiştim. Tek çare olarak Feyza Hepçilingirler'in acaba böyle bir kitabı daha var mı? diye araştırırken Dedim: Ahh isimli kitabını buldum bu kitap Türkçe Off un devamı niteliğinde şu anda bu kitabı okuyorum. Öğrendiğim kadarıylada bu serinin üçüncüsüde varmış. Bunu bitirir bitirmez onu alıp hemen okumaya başlayacağım. Hazır şubat tatilindeki bu bir haftalık süreyi iyi değerlendirmem gerekiyor sonuçta ikinci dönem başlayacak ve öss'den vakit kalmayacak en iyisi zamanımı iyi kullanayım ve şu iki kitabı kısa sürede bitereyim. Arkadaşlar bu 3 kitaplık seriyi size şiddetle tavsiye ediyorum.

Bu arada kitapçıya gittiğiniz zaman bir kitap daha almanızı öneriyorum. İsmi: Küçük Prens bu kitabı size anlatmayacağım sadece okumanızı istiyorum. Bu kitabı büyük ihtimalle küçükken okumuşsunuzdur. İnce ve ucuz bir kitap 1-2 lira falan. Bu kitabı bana bir öğretmenim tavsiye etmişti. Ve demişti ki: Bu kitabı oku küçükken bu kitaptan ne anlamışsın, şimdi ne anlayacaksın. Sizde bu kitabı okuyun ve kitabın size verdiği dersi anlayın, eminim sizin yaşam tarzınızı ve değer verdiğiniz şeylerin sizin için ne kadar önemli olduğunu anlayacaksınız. Eğer birine emek verirsen aranda bir bağ oluşur. Sen onu seversin o seni sevmesede senin sevgin senin emeğin zaten ikinize de yeter. Sabır ve emek onunla senin aranda kopmayacak bir bağ kurar.


Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !